missing :/


assalamualaikum , hye for who reading this . thanks alot babe :) 
by the way , mcam yg tittle yg aku tulis missing
acctly , aku baru je kehilangan fone aku babe ! ohh no ! memang susah nk 
terima hakikat , tapi nak buat macam mana kann , 
nasib tidak menyebelahi diri aku .
dah lahh fone pemberian ayah , aku sayang gila fone tuhh . 
:'/
7 bulan baru aku pakai fone tuh , dah kena ambik . hmm :/
macam ayah aku cakap , cikgu tak memahami , fone sekarang adalah satu 
keperluan . tanye cikgu tuhh ada anak duduk hostel tak .
hmm , yelah dah 4 tahun ddk asrama ,
tiba-2 fone kena rampas , tersentap lahh budak-2 kann . hmm , 
betul cakap bapak aku . yelah , aku balik naik 
bas , then kalau ayah aku busy , aku tinggal sorang . balik asrama punn entah-2
kena balik sendiri . hmm , pape hal kan fone ada untuk berhubung .
now , macam mana ? 
mintak elok-2 nak bukak message , gambar semua lahh .
aku cakap suruh bukak depan mak bapak tknak .
ayah aku cakap , cikgu takut nanti tak dpat jawab soalan yang di acukan oleh mak
ayah . betul jugakk kann .
hmm , one more thing , dah rampas kenapa perlu nak bukak-2 ?
hal peribadi kan . kalau manusia sesama manusia sakit hati and tak mintak
maaf , sama je takk aman hidup . allah dah cakap , kalau antara
manusia tu kena mintak maaf sendiri . hmm :/
cikgu cakap kenapa tak bagi warden .
warden pun tak jujur , sesuka hati je nak cek-2 fone orang , bagi anak dia
main game lahh . sapa tak marah kann orang selongkar 
hak kita . hmm , cuba kite selongkar rumah dia , marah takk ? mesti marah kann .
aduhh , thing wiselyy lahh . fikir betul-2 . 
jangan tahu nak salah kan orang je . nak tuduh-2 nie nanti jadi fitnah lagi susah .
haih ! frust aku ngn cikgu sekolah aku nie .
kolot sangat ! 

cuba buat peraturan , sabtu ahad je boleh peggang fone . prestasi insyaallah okeyh .
susahh lahh , kalau orang dahh sememangnye fikiran sempit .


THE END 
*penat and sakit kepala aku duduk sekolah nie , semuanya tak kena*

No comments:

Post a Comment