berjalan :)


hye , korang :) hari nie nak update pasal berjalan . haha :) 
yelahh dahh semalam berjalan kan . 
actly , tak pergi mana punn , setakat jusco s2 tu je kan . haha :D 
pedulik apa , asalkan aku update dari terbiar je kan .
korang taknak baca sila tekan button X okeyh :) 
tak payah bnyak cerita . 
okeyh , continue :)
semalam tujuan ea , nak pergi beli paip
paip sinki patah pulok , haha :) haih ! ganasnye kan .
pergi tesko , takde yang berkenan . then saje je lahh jalan jusco . 
singgah watson beli barang . lepas tuh terus pergi carik benda tuhh kan ,
maklum lahh hadware tak bukak .
raya cina lahh kata kan :) 
ada tuhh memang ada tapi ada satu tu yang takde aku punn 
tak tahu apa bnde , haha :) then , balik lahh . tapi tak terus balik . 
haritu ada pergi jusco jugak , tiba-2 trinngin nak makan big apple kan .
tapi tu lahh takde rezeki aku sebab dah tutup .
so semalam tiba-2 ayah aku bolehh ingat pulak , terus pergi beli . haha :)
best , dah lahh dapat makan prosperety dkat mcD . 
buncit sekejap perut aku . hehe :) 



the end :) much love :**

No comments:

Post a Comment