gonna miss you again :'(



   


okeyh , now i want talk about miss . em , aku rindu kau sangat-2 weyy . aku tahu kau tak baca 
tapi hope kau dapat rasa apa yang aku rasa :'(
aku sayang kau , tapi aku tak tahu apa status kita sekarang nie . hmm , 
kita dahh break ke ? kita dah 2 hari tak text , emm . last tuh punn subuh baru dapat tido .
sebab kita gadoh and ntah lahh . 
aku message kau punn tak balas , buat call me back punn takde respon . 
aku takde kredit . and aku rindu sngat dkat kau .
sekarang aku tak tahu nak luahkan dekat 
sape dah . selalu kau lahh pndengar trbaik aku . tapi malangnye ianye 
bukan jadi milik aku lagi :( 
aku , tak boleh tipu diri dan hati aku yang aku sayang kau 
sangat-2 . 
walaupun aku pernah cakap aku benci kau .
tapi itu tak bermakna aku
benci kau buat selama-lamanye . aku benci sebab sikap kau
yang aku rasa kau tak pernah memahami . 
em , aku tahu aku bukan sapa-2 .
tapi , kau sanggup tinggalkan aku , hmm . ternyata selepas
kita gadoh , kau terus tak kesah pasal aku ,
tak amik tahu pasal aku . kau memang tak sayang aku kan . 
:'( 
memang aku tak boleh lupa kau langsung . em , walau sesaat .
tapi setiap kali aku ingat kau , air mata aku mesti 
akan mngalir . em , 
AKU TAK BOLEH LUPAKAN KAU AND AKU SAYANG KAU SANGAT-2 LAHH WAHAI CAPITAL A !! 
sampai bila kita nak macam nie , hmm :( . 
terseksa rasanya . 
kau memang tak pernah rasa kehilangan aku ea ? em
k finee ! byee :'(

                                                                                                                                    


No comments:

Post a Comment