in a good day :)


hyee peeps , semalam kan kan , aku denga family aku jalan-2 lalala :D cehh ~ haha . 
bajet suara sedap je kann . hahaha . apa punn tak boleh kan . wee ~ 
okeyh-2 sambung balik cerita . 
kebetulan ayah aku cuti semalam , ahad kann . haha .
memandangkan aku dengan mak aku punn dahh lama terperap dekat
dalam rumah nie kan tak keluar-2 , haha .
dia punn offer , 
kakak nak jalan-2 tak , pergi mana-2 ke ?
aku pun menyanyi lahh kan , 
jalan-2 , haha :D *ye aku tahu suara aku tak sedap kan -.- 
merepek dahh , haih ! . 
then , dia ckp , okeyh pergi solat , siap-2 .
aku leka tengook tv yelahh tunggu dia mandi lagi kan , haha .
then , dia dahh siap mandi aku pergi lahh angkat air wudk kan . then solat , siap-2 .
destinasi utama jusco seremban 2 lahh kan . haha , 
nak pergi mana lagi .
dapat pulak shopping . haha . terima kasih ayah :) 
walaupun dapat yg tuh je , takpe bersyukur . hee ~ :)
then , dah memalam buta tuh pkul 10 mlm otw balik , ingat nk mkn luar 
tapi singgah tesco . tesco tuh sampai pukul 1 . haha .
yang lain semua sampai pkul 10 dah tutup kan . nie sampai pkul 1 . best-2 :)
kott ngingau malam-2 kann . masuk tesco . haha :D
ada lahh beli-2 sikit kan . bendanye sikit je tapi sampai 50 keatas sekarang kan . 
ayah dah bajet 50 lahh nie kan , sekali dahh bayar 24 hinggit je . haha :D .
murah , maklumlahh , tak pernah berbelanja dekat tesco
lahh kata kan . haha :D
tanye mama , agak-2 berapa semua nie , dia ckp 40 lbih then aku gelak , haha .
24 je maa , mak aku tak percaya , yeke ? ye lahh . haha .
tapi yg tak boleh bla tuh , aku da lahh tak
pernah beli barang dekat tesco tuh kan , tetiba saje nk beli-2 sikit-2 barang dekat situ .
then , cashier tuh tak reti agaknye nk cakap ,
layan diri dekat sini ke kan . 
aku dngan ayah aku mana tahu yang kena masukkn dlm plastik sndri .
ayooo , tambi . haha .
dia boleh dok borak dngan kwan nie , bengang btul aku . 
dah hbis scan smua brg dia letak je tepi tuh .
then mntak duet kt ayh aku , byar lahh kan . lpastu mcm tuh je , haih ! 
bodo punya olang . haha . apa punn best lahh dpat pusing satu tesco . haha .
tak ramai org kan , aku punn sedap je tolak trolli tuh , haha . * mcm budak-2 lahh . haha .

No comments:

Post a Comment