tom yam , walaweyy :D


hye , now , story about tom yam . haha :D . tak suka nk baca , pergi main jauh-2 ea . 
tak kesah punn , puihh :p
pinjam mata korang kejap ea nak baca story nie . hee :) 
okeyh , continue .
tadi keluar , sebab nak pergi carik orang urut kaki kann , ayah aku sakit kaki , 
pity her :') sokey , ayah kuat :) then , pergi parkson je . sampai-2 
kedai tuhh tutup pulakk , adoii -.- 
ayah aku dahh sakit nie , perlukan khidmat , time-2 lahh 
hang holiday , takde rezeki lahh kan .
jalan-2 lahh mana tahu ada lagi dekat second floor kan , 
then jalan bnyak kedai tutup , lagi punn baru pukul 9 kott , kan :)
tak nmpak ada kedai massage tuh ,
then , jalan je lahh pusing-2 tengok kasut lahh , baju lahh . haha :D
sekali , mama datang , bagi pemplete *tak tahu btul tak aku eja . haha . pedulik lah .
alah , kertas-2 yg sepah-2 tuhh , haha . 
dia ckp datang besok je sebab , urut for 1hour , now , baru 9.15 p.m .
dia ckp dia boleh buat , tapi
takott gurd tuhh taknk tnggu nnti mcm mne nk kluar kan .
pintu dahh kunci nnti . haha :D
sokey , lahh lain kali lahh kan , lepastuh balik .
dinner luar malam nie .
tetibe tekak nk mkn mee hun tom yam , pehh .
order lahh mee hun tom yam , 
punya lahh khuyuk aku makan , sampaikan air mata pun mengalir . haha :D
aku dahh lahh gila mee hun tom yam ,
kau pulak masak gile-2 pedas untuk aku , haha :D
terbaik lahh XD
mama , ayh tegur , kenapa kak ? makan punn nagis ke ? haha
takde lahh pedas gile , haha .
memang sedap lahh kan , bibir aku punn sampai merah gila .
kepedasan punya pasai lahh nie . haha :D
takpe yang penting tak kepunan , 
terbaik lahh chef yg msakkn untuk aku :)
terima kasih atas khidmat anda , hee :)




No comments:

Post a Comment