tears :'/


aku sayang kau , emm , tak tahu lahh nak cakap macam mana :'(

                                                                     
  not say nak tunjuk aku cry , but aku nak cakap yang aku sayang kau sangat-2 . 
1 year 8 month 4 days broke macam tuhh je ? 
hmm :'(
i'am still loving you . :'/
kau orang kedua yang pernah aku cinta ,
tapi kali nie nampak matang dari yg first , yelahh time tuh kebudak-budakkn lagi kn .
hmm , but now , takkn kau senang nak lepaskn aku ?
hmm , 
your mom sad too hear about that , and ada sorang umat yang care psal aku ,
dia perempuan okeyh , dia ckp jgn sedih-2 , cheer up okeyh .
you see , hmm .
dia tanya kenapa nie ?
status sedih-2 je ;'/ yeah , it's okey friend , i will cheer up , insyaallah . but 
my tears cannot stop it . hmm :'/ 
hati seorang wanita sangat sensitif , dan aku telah jadi the first dalam hidup kau ,
and , your family kenal aku , dahh datang jumpa ,
hmm , and your mom also love me lahh sygg , hmm , kita nak hncurkn mcm tuh je ?
aku perempuan pertama yg pernah nangis depan kau and sebab kau ,
sebelum nie tak pernah kan , kau yg cakap sendiri right ?
i'am your first love dear ,  :'/
hancurkan mcm tuh je ke ? i'ts okeyh lahh klau kau ckp that's is my false . 
fine :'/ aki minta maaf sngat-2 . emm , jadikan lahh ini dalam pengajaran hidup kau . 
i love yo so damn much sayang <3 forgive me for all my false and hope you happy and sucess :')
hope you can read this . :'/


No comments:

Post a Comment